انرژی هسته ای

یاد شهید علی‌محمدی، شهید شهریاری، شهید رضائی‌نژاد و شهید احمدی روشن هرگز از خاطره‌ی این ملت و حافظه‌ی تاریخ ما بیرون نخواهد رفت

انرژی هسته ای

یاد شهید علی‌محمدی، شهید شهریاری، شهید رضائی‌نژاد و شهید احمدی روشن هرگز از خاطره‌ی این ملت و حافظه‌ی تاریخ ما بیرون نخواهد رفت

انرژی هسته ای
ایران در 20 فروردین 1385 توانست به حلقه کشورهای دارای فناوری هسته ای بپیوندد؛ از آنجایی که این امتیاز مهم سبب خودکفایی و پیشرفت ایران در زمینه توسعه صنعت هسته ای و تولید انرژی خواهد شد؛ کشورهای انحصارگر تلاش می کنند تا مانع استفاده ایران از این فناوری نوین و ارزشمند شوند.
نویسندگان

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، در بخش پیامکی خود، این عبارات را تا کنون منتشر کرده است:

  • آمار داده اند که سرعت پیشرفت علمی ما در دنیا دو رتبه کم شده؛ این بد است، با این سرعت پیشرفت خیلی عقبیم؛ ما را سالهای سال عقب نگه داشته اند.
  • آمریکا پیشرفت علمی را ۱۴۰سال از ما زودتر شروع کرده است. آن چیزی که چشم دنیا را خیره کرد سرعت پیشرفت ما بود؛ گفتند سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی ۱۳ برابر سرعت رشد دنیاست.
  • درتحقیقات علمی باید برای آینده نیازسنجی و محاسبه کرد.
  • برخی می​گفتند نفت داریم چه نیازی به انرژی هسته‌ای است.
  • درقضیه فروش سوخت 20درصد، غربی‌ها شروط خفت‌باری گذاشتند. البته به نفع ما تمام شد وجوانان ما با زحمت خودشان آن را تولید کردند. زحمت عمده در غنی سازی،مربوط به تبدیل اورانیوم خام تا سطح 20درصد است، همین آنها را دستپاچه کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">